ROZDZIAŁ 00

Jourdan Green od zawsze była grzeczną, wzorową dziewczyną, która zawsze słuchała się rodziców i ukrywała to kim chce być. Po ukończeniu liceum, dziewczyna postanawia sprzeciwić się rodzicom. Mówi im, że chcę zostać muzykiem i pójść do szkoły muzycznej. Rodzicom się to nie podoba, nie taką przyszłość jej zaplanowali. Wyrzucają ją z domu. Dziewczyna za pomocą swoich oszczędności wyjeżdża do Londynu. Zatrzymuje się u swojego brata, Harrego Stylesa który również studiuje i mieszka w Londynie.

Jedyne co dziewczyna chcę zrobić przez ten rok to ukończyć go z najlepszymi ocenami i pogodzić się z rodzicami, to nie będzie jednak takie łatwe kiedy pozna Nialla Horana, najlepszego przyjaciele swojego brata. Wygląd Nialla i jego tatuaże, jego tatuaże i sposoby flirtu wkurzają ją, ale dziewczyna nie może nic poradzić, gdy odkryje że jest w nim zakochana...

9 komentarzy:

  1. Hej, Kochana ;*
    Świetnie zdaję sobie sprawę z tego jak trudno jest zacząć, dlatego też postanowiłam jako pierwsza zostawić komentarz (tak na dobry początek ^^).
    Na Twojego bloga wpadłam przypadkiem, przeglądając jeden z katalogów opowiadań ;) Od razu zaciekawił mnie opis. Weszłam, "rozejrzałam" się i muszę Ci powiedzieć, że zapowiada się bardzo interesująco ;) Już nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału.

    Pozdrawiam i życzę weny,
    Little things ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się naprawdę cudownie. Nie mogę się doczekać nn!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie :) no i jest Nialler ♥ czekam na rozdział 1

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromny plusik jest za Nialla :-D
    Mega plus jest, bo mnie zainteresowałaś i jestem ciekawa tego opowiadania xd
    Zapowiada się świetnie. Rodzice, którzy oczywiście już zaplanowali całe życie swojemu dziecku. Ehh... Jestem pewna, że jeszcze będą żałować, że ją wyrzucili i dlaczego? Bo ma swoje marzenia? Ugh! Ale to dobrze, bo pozna Niallerka i będzie cudownie <3 a coś czuję, że to będzie boski, inny Niall, bo tatuaże :-D
    Uwielbiam!
    Życzę Ci powodzenia i dużo weny, żeby Ci jej nigdy nie zabrakło :-*

    Jeśli masz ochotę to zapraszam do siebie ;-)
    http://right-now-one-direction.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prolog ;) !

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapowiada się ciekawie:) będę czytać

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do Liebster Awards więcej na http://love-you-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Zostałaś nominowana do LBA! Więcej informacji na nominacji #4 (na samym dole strony są pytania) :)
    http://unique-girl-of-the-nature.blogspot.com/p/libster-awards.html

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, CZYTASZ=KOMENTUJESZ! To bardzo motywuje, dla ciebie to kilka sekund a dla mnie ogromne wsparcie.